Perseverenta

scrisoaremennittohttp://www.cheiasoap.co.uk Primele zile ale lui 2014 sunt dulci.Articolele in mass media nationala pe care le fructificam facil in reclama cu zero costuri ,ne intaresc convingerea ca proiectul Sapunul Cheia si-a atins capabilitatea de a iesi pe piata.
Real,o productie fara vanzare incasata este ca un meci de fotbal in care tori alearga dupa minge si nu ii intereseaza golul!
Ieri am avut parte de o culme a profesionalismului in actul de vanzare care inca nu l-am intilnit in Romania!
Sa va povestesc de fapt mai in amanunt.Acu vreo luna de zile am primit un email din Statele Unite prin care se manifesta interesul de export pentru produsele noastre.Pur si simplu mailul l-am luat ca ceva SF,l-am transformat intr-o ipoteza neluata in calcul pina atunci,nici macar nu i-am raspuns omului,au venit sarbatorile si sub febra lor am uitat de tot.Ieri,la usa locuintei personale SHOCK!!!Scrisoare din America pentru SAPUNUL CHEIA!!!Scrisoarea din imagine.Si acum concluziile:inca nu am cunoscut in echipa mea de vanzari acel personaj care daca la email nu a raspuns in vreun fel sa-si continue perseverent jobul pina la o finalitate oarecare.
Sunt profund surprins de valentele Ascunse care le are Sapunul Cheia!Profunda atentie acordata de piata romaneasca am definit-o ca aspectul freudian al intoarcerii la un trecut mai bun.Acel trecut in care mie imi era perfect si parintilor mei incomparabil mai bine.Mie fiindca eram copil si lor fiindca erau tineri.
Dar capacitatea de captare a informatiei pe piete inaccesibile produselor romanesti inca nu o stapinesc.
Mr Vagias,profesor la The Hague University of Applied Science definea siteul “interesant”fiindca-i aduce aminte de comunism.Aceasta afirmatie mi-a rezolvat partial dilema pentru faptul ca am avut 3 contacte din spatiul exsovietic,cu doua suntem actualmente in negocieri.Dar si aceasta perceptie,noua ne-a scapat.Sau pur si simplu nu am constientizat-o.Dar pentru mai departe unde este resursa?In Transilvania?in paleta vasta a proiectului?Sau in sufletul care il punem in productia manufacturiera la care ne-am intors,suflet care vorbeste cu sufletul interlocutorului,o altfel de vorbire si mai profund asimilata decat vorbirea vorbire?Oare logoul asumat pentru export Cheia Soap,from Trassylvania ,for soul tradus in diverse limbi este logoul corect la Sapunului Cheia?